FAQ
1. Czy wszystkie towary z sklepu internetowego można kupić bezpośrednio w sklepach detalicznych?
Nie. Jedynie niewielka część towarów jest dostępna w sklepach detalicznych ze względu na powierzchnie magazynowe.
Nasze sklepy służą jako punkty odbiorów zamówień internetowych po uprzednim potwierdzeniu terminu odbioru przez sprzedawcę mailowo lub telefonicznie.
2. Czy ceny w sklepach detalicznych są takie same jak w sklepie internetowym?
Nie. Towary w sklepie internetowym mają niższe ceny niż ceny w sklepach detalicznych. Zamówienia internetowe realizowane są w promocyjnych niższych cenach.
3. Jak dojechać do nowego sklepu w Gliwicach?
Najlepiej dojechać do nas od ul.Mikołowskiej 10m za kościółkiem i przed przystankiem autobusowym można zaparkować na parkingu lub wjechać na przelotowy parking od ul.Jana Pawła lub znajdujący się tutaj strzeżony płatny parking piętrowy.
Wejście do sklepu znajduje się od strony parku za kościółkiem w pasażu łączącym ul.Mikołowską z ul.Jana Pawła II na wysokości przystanków autobusowych na tych ulicach
4. Jakie są godziny otwarcia sklepu w Gliwicach?
Poniedziałek - Piątek 8.00-17.00
Sobota nieczynne
Niedziela nieczynne
5. Jakie są godziny otwarcia sklepu na Warszawskiej Giełdzie Elektronicznej?
Poniedziałek - Piątek 10:00-18:00
Sobota nieczynne
Niedziela nieczynne
6. Zamówiłem/łam towar ale niestety nie mogę go teraz odebrać. Jak szybko moje zamówienie zostanie anulowane?
Jeśli klient przez dłuższy czas nie zgłasza się po odbiór towaru zawsze wysyłamy ponowne powiadomienie wraz z pytaniem o chęć
odbioru zamówienia w późniejszym terminie. Jeśli nie możesz odebrać zamówienia teraz, nie martw się, odłożymy je i będzie na Ciebie czekało.
7. Nie mogę się stawić osobiście po odbiór zamówienia. Czy mogę wysłać po nie znajomego lub kogoś z rodziny?
Oczywiście. Pamiętaj tylko aby podać osobie, która będzie odbierała towar numer Twojego zamówienia.